Selasa, 14 Februari 2023

SET KURUS SHAKLEE




Set Kurus Shaklee set ini membantu memudahkan proses kuruskan badan dengan selamat dan berkesan.

Apa yang ada dalam Set Kurus Shaklee? Ada banyak pilihan yang boleh anda cuba. 

Yang penting konsep Set Kurus Shaklee ini ada 3 iaitu: 


📌 Bakar lemak - Lecithin atau Omega Guard

📌 Buang toksin dengan agen detox - Alflafa atau Herblax

📌 Bina otot / protein - ESP atau Cinch Shaklee




 SET KURUS SHAKLEE 3B 🔥🔥

Siapa sini cuba nak KURUS tapi asyik faill je?

Ok tau tak kenapa Set Kurus Shaklee nie ramai orang repeat? 

1. Sebab berkesan menurunkan berat badan

2. Set Kurus Shaklee nie mengamalkan Konsep 3B iaitu BAKAR,BUANG&BINA

3. Set kurus Shaklee nie bukan sekadar untuk menguruskan badan, tapi setiap produk yang ditawarkan dalam set ini mengandungi kelebihan tersendiri dan merupakan vitamin yang diperlukan oleh badan bagi menjaga kesihatan harian.

KONSEP 3B ( BAKAR,BUANG&BINA) SHAKLEE


     BAKAR – LECITHIN / OMEGA

Omega Guard yang terdapat di dalam Set Kurus Shaklee bertindak menyingkirkan lemak dalam tubuh.Ia mengandungi Omega 3 Fatty Acid yang berupaya mengawal hormon dalam tubuh antaranya hormon LEPTIN yang berfungsi mengawal selera makan. Pengambilan omega sebelum bersenam akan meningkatkan metabolisme bagi membantu mempercepatkan pembakaran lemak jahat. Lecithin mempercepatkan proses pemecahan lemak. Lecithin juga dapat  mencegah daripada pengumpulan lemak di dalam hati dan menyingkirkan toksin daripada hati. Gabungan Omega Guard dan Lecithin dalam set kurus shaklee akan mempercepatkan lagi penurunan berat badan kerana ia akan bertindak serentak memecah dan membakar lemak .



BUANG/DETOX – ALFALFA / HERB LAX


Detox adalah proses pembersihan usus dan  sangat penting sebelum memulakan sebarang pengambilan makanan tamabahan untuk memastikan berlaku penyerapan yang lengkap oleh badan. Detox adalah untuk menyingkirkan segala toksin dalam badan kerana sekiranya toksin tidak di buang badan akan sukar menyerap segala nutrient daripada makanan seharian dan makanan tambahan.kita boleh mengambil Alfalfa atau Herb-lax atau kedua-duanya sekali. tidak digalakkan Herb-lax diambil oleh ibu-ibu yang menyusu kerana bimbang akan memberi kesan cirit birit kepada anak.




ESP / CINCH SHAKE MIX


Protein sangat diperlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Untuk protein terbaik, anda boleh memilih samada Cinch Shake Mix atau  ESP. Kenapa perlu mengambil protein? Kerana apabila lemak diuraikan daripada badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruangan yang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam.


Apa yang penting di sini adalah DISIPLIN yang kuat sepanjang mengambil SET KURUS SHAKLEE dan jangan terlalu mengharap dapat turun berat berkilo-kilo dalam masa 1 minggu kerana set kurus shaklee tidak mengandungi bahan yang mempercepatkan penurunan berat badan seperti produk lain dan Set Kurus Shaklee bukan UBAT KURUS. Sabar dan disiplin sangat penting dalam program menurunkan berat badan. 


Bestnya Untuk bulan ni SET KURUS SHAKLEE ni ada promo. Set ini juga dikenali dengan Set Hello New You.


Menariknya promosi ni,kalau anda grab promo SET KURUS SHAKLEE ini anda bakal dapat FREE :


🍫FREE 1 tong Cinch Shake Chocolate 

🍀FREE 1 Shaker Shaklee Exclusive

🤝FREE Membership

🚚FREE Delivery








Nak lebih cepat turunkan berat badan boleh tambah dengan VIVIX SHAKLEE.VIVIX SHAKLEE ni sangat membantu anda untuk kurus.Vivix Akan memusnahkan sel-sel lemak dalam badan dengan cepat secara semula Jadi dan ditukarkan kepada tenaga.
Bagaimana VIVIX SHAKLEE membantu untuk kita mudah kurus ?

Vivix mengandungi Polifenol dan Resveraterol yang sangat bagus untuk Kurus atas 3 sebab :

1) TINGGI ANTIOKSIDAN
    
VIVIX dapat melindungi sel-sel badan pada peringkat DNA serta memelihara sel supaya sihat dan tak rosak. Bila sel sihat ,maka organ sihat.maka badan kita pun sihat!

2) PEMECAHAN LEMAK DAN MENGECUTKAN SEL LEMAK

Kajian mendapati Resveratol menyebabkan Lipolysis dalam sel lemak badan manusia.Lemak dalam badan kita disimpan dalam sel.So,VIVIX menggalakkan proses pemecahan lemak.Jadi,saiz sel lemak pun mengecut!Bila berjuta - juta saiz sel lemak mengecut,maka banyaklah inchloss pada badan kita!

3) ENERGY & METABOLISME BOOSTER

Vivix meningkatkan penghasilan tenaga di peringkat Mitokondria(kilang tenaga).Bila ada vivix dalam badan,Mitokondria pun banyak.Jadi lebih banyak tenaga dihasilkan dalam badan.Bayangkan setiap sel badan kita menghasilkan lebih banyak tenaga daripada biasa.Memang kita akan rasa energetic,tak lemau dan tak letih.kita akan dapat lebih banyak bergerak dan buat aktiviti mengeluarkan peluh.kita pun akan lebih
aktif bersukan dan bersenam.Mudahlah lemak terbakar dan mudah kurus.






SET KURUS SHAKLEE - Nutrient penting untuk Intermittent Fasting Ikut kan hati memang nak diet atau amalkan Intermittent Fasting, tapi takut nanti badan tak cukup nutrisi pulak kan?

Untuk mendapatkan berat badan yang berkesan, kita perlu gabungkan supplement nutrisi seimbang, pelan Intermittent Fasting, diet seimbang dan senaman untuk membantu kita menguruskan berat badan dengan berkesan.Dan untuk mengelakkan yo-yo effect juga.Jadi Set Kurus Shaklee ni sangat lah sesuai untuk yang mengamalkan Intermittent Fasting.


Boleh baca : Apa Itu Intermittent Fasting


Testimoni Set Kurus Shaklee




Michael Tan Chun Chet
Turun 20kg
Turun 20 kg dalam 2 Bulan!

Pada suatu hari, saya berasa sakit pada bahagian buku lali dan kaki. Rupa-rupanya, berat badan saya sudah meningkat dengan ketara. Saya cuba untuk mencari jalan penyelesaian dan saya dipertemukan dengan produk-produk Shaklee. Selepas mengambil produk-produk Shaklee secara berterusan dan digabungkan dengan senaman dan pemakanan sihat, saya berjaya menurunkan 20kg dalam masa 2 bulan! Ramai yang memuji saya kelihatan lebih muda dan lebih bagus! Terima kasih Shaklee kerana menawarkan program pengurusan berat badan yang mudah untuk diikuti.



Noradyani Binti Ab Rahman
Turun 20kg
Shaklee Mengubah Hidup Saya

Sebelum mula menjaga kesihatan, saya sentiasa berasa lesu dan turut mengalami masalah gastrik. Selepas berjaya menurunkan berat badan yang berlebihan, saya berasa lebih sihat, pergerakanmenjadi lebih baik dan tahap kecergasan turut meningkat. Selain itu, ramai yang memuji kulit saya kelihatan lebih cantik! Terima kasih Shaklee. Saya kini berasa lebih gembira, lebih yakin dan lebih sihat.



Ada yang nak grab promosi SET KURUS SHAKLEE ini ?
Boleh hubungi saya Jue 013 - 886 5058 untuk belian.

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023




 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SET KURUS SHAKLEE

Set Kurus Shaklee set ini membantu memudahkan proses kuruskan badan dengan selamat dan berkesan. Apa yang ada dalam Set Kurus Shaklee? Ada b...